Layout by

niedziela, 2 sierpnia 2015

~ TO TYLKO NIC NIEZNACZĄCE, PŁYNNE CHWILE, SĄ BARDZO SAMOTNE.

 

Już jest,

kolejny, już piąty (e) rozdział Historii Alice, którą piszę już od marca, czyli pół roku. Jestem zadowolona, co do ilości czasu, bo nigdy nie wytrwałam z niczym tak długo, jak do tej pory z Alice, którą z dnia na dzień lubię co raz bardziej, co uświadomiłam sobie ostatnio.
 
~~Nie zasnę tej nocy | Bądźmy szczerzy, nie zamknę oczu | Wiem, że mogę przetrwać | Przeszłam przez ogień, by ocalić życie.~~
 
 Już czas
 
Także zapraszam do czytanka w zakładce { HISTORIA ALICE }, a jeśli ktoś nie wie o czym to jest, to odsyłam do notki { ABOUT ALICE }. Zachęcam także do komentowania (!!!)  rozdziału tu lub na stronie z nim.

Kolejny post pojawi się w przeciągu najbliższych  2-3 dni, będzie on w kategorii bon-oeil, czyli luźny, podobny do poprzedniego.
 
Zachęcam też do zajrzenia w zakładkę { NAUCZYĆ SIĘ CIEBIE KOCHAĆ } gdzie pojawił się prolog nowego zupełnie opowiadania, jeśli pojawi się jego dalsza część, będę informować o tym, tak samo jak w przypadku Alice. Jest to typowy ff z Anastasią i Christianem z Fifty Shades of Grey, ale przedstawia on całkowicie inną historię.
 
 
~Green Tea
xx      
 
 


1 komentarz:

  1. jak tylko znajdę wolną chwilę zajrzę do ciebie i przeczytam kolejny rozdział teraz mam małe urwanie głowy, wybacz!

    ale skoro już tu jestem to zapraszam na trzeci wpis w pamiętniku szalonej Klary :)
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń