Layout by

niedziela, 26 lipca 2015

~ MY "DEAR FUTURE HUSBAND" FROM MOVIE OR BOOK ~


Może jest to krótki i trochę banalny post, ale obiecałam, że też będą takie wpisy, może nie konkretnie takie, ale w podobnej kategorii. Zdaję sobie sprawę, że istnieje dużo postaci, które zasługują albo przyciągają naszą uwagę, tak więc, czemu nie stworzyć takiego postu?
No bo kto nie zakochuje się w fikcyjnych bohaterach?? Przedstawiam wam moją top listę:

1. Severus Snape from "Harry Potter" - [ Oh, wiem, beznadziejny przypadek, ale no cóż... bywa. ]
2. Christian Grey from "Fifty Shades of Grey" - [ "no wiem" ]
3. Finnick Odair from "Hunger Games" - [ Kostki cukru? Poluję na Finnicka. ]
4. Edward Cullen from "University of Edward Cullen" and "Survival School" - [ Nigdy nie byłabym w stanie pokochać Edwarda stworzonego przez Stephanie Meyer, never. ]

~*~

Jest ich tylko czworo, ale w mojej wyobraźni pojawiają się też inni, ale nie wyryli się dość silnie jak np. Hannibal Lecter, który gra w "Milczeniu Owiec", a także drugiej części "Hannibal".
Jak już się raczej domyślacie, mam upodobania do bohaterów, którzy mają raczej rozbudowaną psychikę, kiedy nic nie jest oczywiste i takie, jak się z pozoru wydaje czyniąc ich jeszcze bardziej tajemniczych i mrocznych.

~*~

~A JAKIE SĄ WASZE WYBORY? KTÓRZY BOHATEROWIE ZAWŁADNĘLI WASZYMI GŁOWAMI? ~

11 komentarzy:

  1. Ja się zakochuję praktycznie za każdym razem kiedy czytam książkę, teraz kocham Hardina z serii After. A co najśmieszniejsze bohaterka mojego opowiadania ma to samo, pisałam o tym nawet w pierwszym wpisie :)
    O jak byłam młodsza to kochałam na zabój Małego Księcia :***
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh no Mały Książę ♡♡, ja mam coś do Bestii z "Pięknej i Bestii" :). Ale to chyba takie "zboczenie ".

      Usuń
  2. Severus <3 Nie Ty jedna :)

    blog-bloggerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Daryl z TWD ♥


    czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem o jaki film chodziło Ci w komentarzu zostawionym u mnie! Czyżby "Noc oczyszczenia"? :D Oglądałam i bardzo fajny! :) I zgadłaś co do tytułu-jest powiązany z tą piosenką,bo ją kocham :D.
    Aha, i jeszcze jedno. Tak,prowadziłam innego bloga,ale był to jeden wielki niewypał. Mam nadzieję,że teraz będzie inaczej ;)
    Bardzo podoba mi się twoja grafika bloga. Oby tak dalej! Dodałam do obserwatorów i będę zaglądać.
    P.S Wiem,że mogłam odpowiedzieć w tamtym komentarzu,ale wątpię,że byś przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ci mijają wakacje??? Mam nadzieję, ze u ciebie pogoda dopisuje, ja niestety nie mogę tego powiedziec, od poniedziałku wracam już do pracy po dwutygodniowym urlopie i już na samą myśl kręci mnie w żołądku!!!! Buuuuuuuu

    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/
    u góry link do mojego nowego opowiadania, zajrzyj, jeśli znajdziesz chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... szybko dość, co do pogody to... nie jestem fanką upałów, ale za zimno też niedobrze. Aktualnie dużo pada i grzmi, no ale ja lubię taką pogodę.

      Usuń
    2. proszę cię słońce załóż sobie zakładkę ze spamem, bo aż mi się serce kraja, ze tak ci tu bałaganię :(
      Zapraszam na drugi wpis w pamiętniku szalonej Klary :)
      http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

      Usuń
  6. Też kocham Finnicka <3 Choć z Igrzysk wolę Peetę :) Ale chyba moim najukochańszym męski bohaterem EVER jest Legolas z Władcy Pierścieni. Chyba mój ideał na wieki :D

    OdpowiedzUsuń