Layout by

wtorek, 21 lipca 2015

HELLO ~

Więc jest to mój pierwszy wpis na tym blogu, co jest raczej logiczne. Jednak pewne nieokreślone nigdy przez nikogo zasady i wymogi blogowania zmusiły mnie po części do stworzenia tego nudnego postu, który dotyczył będzie tego, co w najbliższej przyszłości będę tu publikować.
 
Co będę pisać?
Będzie to po prostu zbiór opowiadań i różnych wpisów czasem ze sobą współgrających, zamierzam przenieść tu także moją historię Alice z poprzedniego bloga.
 
Ogólnie o mnie.
Jestem raczej hmm człowiekiem nudnym, no. I tyle.
Dla wtajemniczonych, jestem starą bellissimą (no może nie starą, ale tak czy siak, postanowiłam przelać wszystko na tego bloga ).
 
Koniec.
by Green Tea
(xoxo)     

8 komentarzy:

  1. Na http://bon--oeil.blogspot.com/ nie będziesz już pisać?
    Czy jak?

    Zapraszam:
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że nie. Jednakże blogów moich nie usuwam, chcę mieć jakiś "namacalny" ślad, że istniały. Na tamtym właśnie blogu, miałam mniej wyświetleń, na drugim z opowiadaniem trochę więcej, ale myślę, że ciekawie będzie, jeśli spróbuję prowadzić 2 blogi w formie jednego. Czy to się uda? Nie wiem :/. Chciałabym robić takie luźniejsze posty, takie jak na bon--oeil i takie też w formie opowiadań. Jestem strasznie pokręconą osobą. Możesz napisać mi tutaj, w komentarzu co o tym sądzisz, albo też przez e-mail wonderwall1901@gmail.com jeśli masz ochotę :)) -- to dla mnie ważne, bo tą decyzję podjęłam sama, jeszcze dziś i jest kilka osób, które będą chciałby mnie zabić, ale jeszcze tego nie wiedzą. Muszę przeżyć :)). Dziękuję, że ze mną jesteś :**

      Usuń
  2. Powiem tak. Spróbuj co ci szkodzi :)
    I jakby co cię obronię :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wygląd strony. Aż normalnie natchnęłaś mnie, żebym zmieniła coś z moim wreszcie, bo pomimo, że za każdym razem wygląda inaczej, to zawsze wtargnie gdzieś standardowa część mnie. Ale trudno, żyje się dalej!

    Na opowiadania w szczególności czekam, bo sama piszę i lubię po prostu doszukiwać się czegoś lepszego w innych opowiadaniach, żeby ulepszać moje.

    Czekam na coś, cokolwiek!
    no i zapraszam też do mnie:
    red-flour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i nie wiem czy to zdjęcie jest z internetu czy nie, ale jest naprawdę świetne! Więc jeżeli sama robiłaś, to gratulację!

      Usuń
    2. Dziękuję, sama lubię często zmieniać szablony :)).

      Usuń